Skip to main content

X-Cape

Naujienos

X-Cape

MOTO MORINIX-Cape

X-Cape

X-CAPE yra „Moto Morini“ stilingas nuotykis. Universalus, patogus, pasižymintis futuristine, akį traukiančia išvaizda motociklas. Dviejų cilindrų dinamiškas variklis, 19 colių priekinis ratas su Pirelli Scorpion padangomis, BREMBO stabdžiais, BOSCH atjungiama ABS sistema, 50 mm skersmens MARZOCCHI priekinė reguliuojama šakė garantuoja stebinantį sukibimą kelyje. Motociklas tinkantis visiems gyvenimo atvejams, ar tai kelionė prie jūros, ar į akmenuotus kalnus ir miškus, X-Cape nepalieka abejingų.

Kaina nuo 7590 

Kainų palyginimas. Parsiųsti .PDF
Produkto kodas: N/A Kategorija:
ŠIAM MOTOCIKLUI GALIOJA 24MĖN. GARANTIJA BE RIDOS APRIBOJIMŲ.

Iškilo klausimų?

arba

Užsiregistruokite bandomajam važiavimui

VARIKLIS
Dviejų cilindrų4-taktis, DOHC
Tūris649
Kuro tiekimo sistemaįpurškimas
Užvedimo sistemastarteris
Aušinimo tipasskysčiu
Bėgiai6
Maksimali galia60 AG prie 8260 APS
RĖMAS
Priekinė šakėpilnai reguliuojama Ø 50mm (MARZOCCHI)
ABS sistemaBOSCH ABS 9.1Mb (išjungiamas)
Priekiniai stabdžiaidiskiniai, 2 cilindrų Ø 398 mm (BREMBO)
Galiniai stabdžiaidiskiniai Ø 255mm (BREMBO)
Priekinė padanga180/80-19 (Pirelli Scorpion Rally STR)
Galinė padanga150/70-17 (Pirelli Scorpion Rally STR)
DYDIS
Ilgis2190mm
Plotis905mm
Sėdynės aukštis820 – 845 mm
Svoris (be skysčių)213kg
Kuro bako talpa18l

Daugiau informacijos
gamintojo puslapyje

PERŽIŪRĖTI

ISTORIJA

1925 m. Mario Mazzetti, sužavėtas Alfonso darbų, paprašė jo sukurti vieno cilindro 120 cm3 darbinio tūrio dvitaktį lenktyninį motociklą. Jie sėkmingai lenktyniavo MM pavadinimu, o Alfonso geriausias lenktynių momentas įvyko 1927 m., kai jo MM 125 Monzoje užfiksavo šešis pasaulio rekordus. (Šie rekordai nebuvo gerinami dvidešimt metų.) 1937 m.Alfonso Morini Bolonijoje įkūrė savo motociklų kompaniją pavadinimu “Moto Morini”

DIZAINAS

Po beveik 15 metų bendradarbiavimo su Mario Mazzetti ir MM, Alfonso Morini 1937 m. rugsėjį įkūrė savo verslą. Taip jis atidarė nedidelę įmonę Bolonijoje, kur 1938 m. sausio mėn. pradėjo gaminti 350, 500 ir 600 kubinių centimetrų triviečius motociklus. To meto sąlygos diktavo madas ir įtakojo šį pasirinkimą, tokie motociklai naudojosi mokesčių lengvatomis, nereikalavo vairuotojo pažymėjimo ir kainavo trečdalį vilkiko kainos.

GRĮŽTI